Serwis
FAQ
Specjalizujemy się w naprawie sprzętu którego dystrybutorem jest i-team Polska.
Jeżeli chcesz zapytać o naprawę konkretnego modelu maszyny zadzwoń do nas lub napisz.
Przekażemy Ci informację o kosztach naprawy po wykonaniu diagnozy usterki.
Tak, możesz zrezygnować z naprawy, np. gdy koszt naprawy przewyższa wartość sprzętu lub bez podania przyczyny. Gdy nie zdecydujesz się na naprawę w naszym serwisie poprosimy o pokrycie kosztów diagnozy oraz dojazdu / przesyłki zwrotnej.
Tak, po każdej naprawie wystawiana jest FV na podstawie zaakceptowanej oferty.
Podstawową formą zgłoszenia awarii jest wysłanie poprawnie wypełnionego formularza na adres serwis@i-teampolska.pl. Drugą opcją jest wykorzystanie naszego systemu i-link.
Możesz wysłać sprzęt do naszego serwisu w Krakowie. Lub możemy do Ciebie przyjechać.
Możesz wysłać zamówienie na adres zamowienia@i-teampolska.pl