Serwis

FAQ

Zapraszamy do zapoznania się odpowiedziami na najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania. Mamy nadzieję, że w szybki sposób pozwolą one Państwu rozwiązać niektóre wątpliwości dotyczące współpracy oraz obsługi zleceń.

Specjalizujemy się w naprawie sprzętu którego dystrybutorem jest i-team Polska.

Jeżeli chcesz zapytać o naprawę konkretnego modelu maszyny zadzwoń do nas lub napisz.

Przekażemy Ci informację o kosztach naprawy po wykonaniu diagnozy usterki.

Tak, możesz zrezygnować z naprawy, np. gdy koszt naprawy przewyższa wartość sprzętu lub bez podania przyczyny. Gdy nie zdecydujesz się na naprawę w naszym serwisie poprosimy o pokrycie kosztów diagnozy oraz dojazdu / przesyłki zwrotnej.

Tak, po każdej naprawie wystawiana jest FV na podstawie zaakceptowanej oferty.

Podstawową formą zgłoszenia awarii jest wysłanie poprawnie wypełnionego formularza na adres serwis@i-teampolska.pl. Drugą opcją jest wykorzystanie naszego systemu i-link.

Możesz wysłać sprzęt do naszego serwisu w Krakowie. Lub możemy do Ciebie przyjechać.

Możesz wysłać zamówienie na adres zamowienia@i-teampolska.pl

Chcesz zobaczyć jak działa nasza maszyna?

Poznanie sposobu działania naszego sprzętu w realnych warunkach jest możliwe. Nasi technicy szczegółowo wyjaśnią zasady działania, eksploatacji i konserwacji. Dobiorą odpowiednią dla Twoich potrzeb wersję. Zamów niezobowiązującą prezentację.